You Are Reading

11

MENARIK : Aplikasi Screen Cleaner

Fazreen Saturday, November 6, 2010
Pesona Akasia - Screen Cleaner

Mie ada satu aplikasi best untuk u'oulz yang terdesak nak kan pembersih screen laptop. Aplikasi menarik ini didatangkan dengan ciri-ciri mesra pengguna. Tak perlu tisu, lap bersih atau sebarang cecair kimia perlu digunakan untuk membersihkan screen laptop u'oulz tu lagi.


*Lepas dah guna aplikasi ni, jangan lupa khabarkan kat ruang komen ya~! Nak tahu respon anda kat aplikasi best ni, OK.. hehe~

11 bebelan:

yanae mohamad said...

ish mie ni..
xpassal2 yana kena tipu..huhu

Azmie said...

yanae mohamad:
maaf.. hehe~!! saje nak bergurau..

chuu said...

haha., tgk komen yanae je cukup., ;P

Azmie said...

chuu:

saje bergurau

yanae mohamad said...

macam2 mie ni..
ni mesti terlebih bosan..haha

diamuslima said...

tertipu sudey,,,,,

Azmie said...

yana:
hehe.. mmg pown~

diamuslima:
maaf.. hehe, juz nk bergurau..

piKOk said...

nak try..nseb baik bce komen2 dlu..kalo x, xpsl2 tertipu..ehehe

Azmie said...

piKok:
alaaaa~ x best laa cmtu..

- Princess kitty - said...

hambuuiii..terkezut kejap..tetibe de anjing jilat laptop..kene samak nih..hehe

ღ Sumomo-chan ღ said...

selamat sumomo ta download lagi. haihhh =.= mau kena babap kah mie ? hahaha ;p

 
Copyright 2010 Pesona Akasia
Revive Pink Blogger template Redesign By Pesona Akasia Design