You Are Reading

7

Kampus Baru UniKL MITEC (Pasir Gudang)

Fazreen Monday, August 1, 2011

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalamualaikum~

Terima kasih di atas kehadiran anda untuk mencari maklumat tentang Universiti Kuala Lumpur - Malaysian Institute of Industrial Technology (UniKL MITEC). Sehingga tahun 2011, kampus ini telah menjalankan 2 kursus iaitu Industrial Logistics dan Quality Engineering. Kedua-dua kursus ini dijalankan bagi peringkat Diploma dan Bachelor Degree. UniKL MITEC telahpun memulakan operasinya di sebuah kampus sementara di alamat 29, Jalan Suria 7, Bandar Seri Alam. Dan berpindah ke kampus baru (kampus tetap) seperti alamat yang tertera di atas.

Untuk maklumat lanjut mengenai universiti ini, anda boleh berhubung di talian:
07-381 2400 (Tel)
07-381 2500 (Faks)

Gambaran Kawasan Keseluruhan UniKL MITEC

Di bawah ini saya sertakan beberapa foto bangunan dan persekitaran kampus tetap UniKL MITEC. Diharap, informasi yang diberi dapat membantu anda. Terima kasih :)

Bangunan Pentadbiran

Bangunan Kuliah dan Makmal (BKM)

Dewan Utama (Dewan Serbaguna)

Lecture Theatre

Surau

Astaka

Astaka ini menempatkan 2 gelanggang squash. Dan berdekatan dengannya terdapat 2 gelanggang bola tampar, 2 gelanggang futsal dan padang bola sepak. Kawasan ini dikategorikan sebagai Arena Sukan 1. Manakala kawasan Arena Sukan 2 terdapat 2 gelanggang tenis, 2 gelanggang sepak takraw, 2 gelanggang bola jaring dan sebuah gelanggang bola keranjang. Arena Sukan 2 berdekatan dengan asrama pelajar.

Asrama Pelajar

*foto asrama pelajar di atas ini, adalah bilik saya. Maaflah, saya tiada foto lain untuk menunjukkan keadaan asrama yang disediakan oleh pihak kampus. Jadi, layan saja foto ni ya~ Maaf, agak berserabut bilik saya ni (hehe~!!).

7 bebelan:

c-lahieda said...

tq for the info..saya ada bengke easy addmaths d sana, insyaAllah sabtu-selasa ni..bilik penginapan tu..muatka utk solat?

Fazreen said...

maaf saya sudah lama tidak update blog.. jadi, bagaimana dengan keadaan di kampus ini..? selesa dengan keperluan anda untuk solat..?

Anonymous said...

nice blog and info..im One of the ex student at Unikl MITEC ..my convo will be at 6 Oct 2012 at PICC...Realy nice environment campus life.!!!

Sandra L.H.S. said...

May i know where is the location of Auditorium UniKL?

ejat lee said...

Eh bro,tumpang tanya mara sem 2 baru dapat ke? Kira nya 1st sem duet sendiri la ek?

Unknown said...

Ade chance x nk smbung ijazah Kat overseas mcm Kat kolej profesional Mara?

Unknown said...

Ade chance x nk smbung ijazah Kat overseas mcm Kat kolej profesional Mara?

 
Copyright 2010 Pesona Akasia
Revive Pink Blogger template Redesign By Pesona Akasia Design