You Are Reading

3

Syawal 1432H Yang Simple

Fazreen Saturday, September 3, 2011 ,

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalamualaikum~

Fuhh~ dapat juga saya update blog walaupun hari ni (Sabtu) dah 5 hari kita beraya, hehe! Apa pun, saya ingin ucapkan "Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin" kepada semua pengunjung laman blog Pesona Akasia ni. Seronok beraya di kampung? Saya rasa tahun ni (1432H), Syawal paling simple sepanjang hidup kot~ mana tidaknya, baju raya pun tidak semenggah mana, makan di pagi raya tanpa ketupat, rendang, lemang, lodeh (dan makanan2 wajib pagi raya~), duit raya pun tak sampai RM50 (tidak termasuk yang parents bagi, hihi~), dan kurang meriah sebab CUTI PENDEK GILEEERRR~!! hukhuk :'(

Apa kata u'oulz layan beberapa foto yang sempat saya rakam (err~ snap) sepanjang 4 hari beraya di kampung, jom2~!!

family saya dengan family Mak Teh.. :D

Ibunda & ayahanda saling bermaafan~

Cousin2 yang sangat nakal~!

Wak Ma'in sedang membaca doa Syawal di rumah Wak Long~


Ouh ya~ buat u'oulz nak tengok lagi beberapa hasil fotografi raya saya, bolehlah layari laman blog Lensa Fazreen dengan klik di SINI.

3 bebelan:

Nabiel said...

Selamat hari raye bro~

Chuu Muqhlis said...

meriahnye raya diaaaa h0h0

Fazreen said...

Nabiel: selamat hari raye bro..! hihi..

Chuu: meriah jugak, tapi sederhana :D

 
Copyright 2010 Pesona Akasia
Revive Pink Blogger template Redesign By Pesona Akasia Design