You Are Reading

2

Setelah 8 Bulan

Fazreen Thursday, August 25, 2011 ,
بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalamualaikum..

Korang best~! (Jiji, Nija, Fara, dan Azrai)

Macam dah lama tak update je blog saya ni, hehe~! Orait, post kali ni saya sediakan special untuk The KAMI yang dah 8 bulan tak hang-out together. Last hang-out, 24 December 2010, dan semalam 24 August 2011, memang NGAM la 8 bulan, hehe~!

Program ni telah dirancang bersama untuk menyambut ulangtahun kelahiran Mr. Jiji, haha~! Alhamdulillah, semua berjalan lancar walaupun masing-masing sudah mempunyai komitmen. Seriously, saya happy dapat berkumpul semula dengan dey'oulz ni.

Oit, saya jeles gile kentang dengan mereka~!!!

Thanks kat Nija (pic sebelah kiri ni, selaku perancang UTAMA program ni, nasib baik je tak plan untuk ikat Jiji kat pokok, baling dengan tepung & telur, hehehe~!!) coz sudi invite saya ke program ni, walaupun kita berdua terpaksa berperang dalam Facebook chat sebab tak tahu bila saya nak balik KL, haha~! Macam mana pun, program kita ni, dah berjaya dengan bantuan Fara dan Azrai. Harap lepas ni, kita bolehlah buat program2 lain. Melancong lagi ke, errr~merempit tengok wayang tengah malam ke, kan? kan? hehe~ Orait, tu je, thanks ye.. The KAMI memang best~!

2 bebelan:

Chuu Muqhlis said...

sesekali hang out dgn geng mmg best :D

Fazreen said...

chuu:

memang best, tau takpe.. hihihi~!!!

 
Copyright 2010 Pesona Akasia
Revive Pink Blogger template Redesign By Pesona Akasia Design